Totuus Kauneus ja Hyvyys Arvollinen ihmisen elämä koostuu; totuudesta, kauneudesta ja hyvyydestä.

Miten voi ennustaa voima politiikan tulevaisuuden?

  • Miten voi ennustaa voima politiikan tulevaisuuden?

Hyvin helposti, sillä ihmisen motiivi on se perämoottori mikä vääristää totuutta.  Tuottaa sen sijaan keinotekoisen ympäristön, mikä sisältää valheita. Voima politiikkaa yleensä ajavat voimat mitkä ovat epätoivottuja rauhanomaisille ihmisille. Voima politiikkaa kautta historian on ajanut johtajien Ego, intohimot, ahneus ja muut primitiiviset ihmisen luonteen lihan himot.

 

Mitä Uutta ilmestyy Venäjän johtajilta?

Venäjän johtajat itse valitsi valheellisen tien, valheellinen tie oli valloittaa Kriminniemimaa.

Yksi valheellinen tie johti toiselle valheelliselle tielle, se oli Ukrainan raja itä Ukrainassa.

Kolmas valheellinen tie oli mennä teko hengittämään valheen henkeä Syyriassa. Auttaa pahasti kieroksi mennyttä hallituksen valhetta Syyriassa. Parempi ratkaisu olisi pitänyt tulla Syyrian valtiolta, edes pyytää apua YK avulta, mikä olisi rauhoittanut tilanteen rauhan omaisesti.

 

Väärä valinta valheen tielle aina johtaa yhä eteenpäin valheen tietä.

Jossain vaiheessa meno alas alkaa olla niin jyrkkä, että tolkku jo koputtaa, ja sanoo, että pitää pysähtyä ja kääntyä takaisin totuuden puoleen.

Kaikki toisen maailman diktatuurit olivat menneet valheen tielle. Niistä suurimmat olivat Joseph Stalin ja Adolf Hitler. He eivät ikinä kyenneet palaamaan totuuden tielle, niin syvässä oli heidän valinnat menneet heidän sydämeen.

 

Monet ihmiset valitsee valheen tien vaikkapa eivät ole diktatuuri, eikä valtion johtaja.

Henkinen totuus on olemassa, riippumatta mitä pyörii intohimoisten valtion johtajissa.

Suuri ongelma on siinä, että valtion johtajat ketkä ovat valinneet valheen tien, yrittävät pakottaa muita uskomaan heidän valheen tietä, niin kuin se olisi totuuden henki. Ja jos heillä on valtion valtaa ja voimaa takana, niin sitten moni uskoo voimaa ja valtaa, eikä edes osaa itse ajatella mikä totuus on asioissa.

Valtion johtajat naapuri maissa, pää ministerit ja presidentit ketkä eivät osaa ajatella rehellisesti totuudenhengessä, ovat kuin puuseppä millä on höylä kädessä, ja ne höyläävät innolla puuta, mutta eivät huomaa, että heidän höylässä ei ole terää.  Se on vain teeskentelyä, Suomettumista, nöyristelyä. Sanoen, kaikki on hyvin, venäjän johtajat ovat rauhan asialla.  

 

3450 vuotta vanha totuus ihmisestä

Tässä muutamia Raamatun tekstejä, jotka kuvaavat Jumalan ja Hänen laki kuin heijastavan ikuinen, muuttumaton moraalinen absolutismi.

Käännetty verkkosivuilta Englanti Suomeksi.

"6 -- Minä, Herra, en muutu, ettekä tekään, Jaakobin jälkeläiset, ole entisestänne muuttuneet." (Mal 3: 6, NKJV).

"5 Sinun säädöksesi, Herra, ovat lujat ja varmat, pyhänä hohtaa sinun temppelisi ajasta aikaan."(Ps 93: 5, NIV).

"7 Kaikki, mitä hän tekee, on oikein, ja se pysyy, hänen säädöksensä eivät muutu.

8 Hän on vahvistanut ne ikuisiksi ajoiksi, ne ovat oikeat ja lujat."(Ps 111: 7, 8).

"17 Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. " (John 17:17).

" 23 Olettehan te syntyneet uudesti, ette katoavasta siemenestä, vaan katoamattomasta, Jumalan elävästä ja pysyvästä sanasta. "(1 Piet 1:23)

"35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa." (Matt 24:35).

" 20 Siis esiin todistekäärö, sinetöity opetus! Turhia sanoja puhuu tämä kansa, jolle päivä ei enää koita. "(Jes 08:20).



Jumala tuomitsee jokaisen pohjalta Hänen ehdoton, ikuinen, muuttumaton laki.

"13 Tässä on lopputulos kaikesta, mitä nyt on kuultu: pelkää Jumalaa ja pidä hänen käskynsä.

Tämä koskee jokaista ihmistä. 14 Jumala vaatii tuomiolle kaikista salatuistakin teoista, niin hyvistä kuin pahoista." (Saarnaaja 12:13, 14, ).

"12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin." (James 2:12, NIV).

On vain yksi muuttumaton lähde moraalisen ja hengellisen totuuden ja auktoriteetti-Jumala ja Hänen Sanansa. Jumalan Sana on niin pyhä kuin Jumala itse. Tämä on ehdoton, joka voi toimia ankkurina elämäämme. Totuus Jumalan Sanan on muuttumaton tosiasia. Kuten painovoima tai kertolasku taulukot, totuus Jumalan Sana on ehdoton todellisuutta vai emme usko tai hyväksyä sen. Sanassansa, Jumala on antanut meille moraalista ehdottomia keinona ohjata meidät täyttävän onnellinen, tuottavaa elämää.

Tämä ei tarkoita, että Raamattu on valmis vastaus kaikkiin ongelmiin mitä’ tulet kohtaamaan. Vastaukset ja ymmärrys eivät aina tule nopeasti tai ilman vaikeuksia. Mutta jos etsii Jumalaa ja Hänen vastaa kaikesta sydämestäsi-kärsivällisesti, nöyrästi ja rukoillen-te lopulta löytää vastauksen jota olet tarvitsevan. Jumala lupa
a,

"13 Herra sanoi: -- Koska tämä kansa lähestyy minua vain suullaan ja kunnioittaa minua vain huulillaan, koska sen sydän on vetäytynyt minusta kauas ja koska sen kuuliaisuus minua kohtaan on vain opittujen ihmiskäskyjen noudattamista," (Jer 29:13,).

Tärkeintä on tiukasti pitää Raamattua kuin kompassia, kun on niin paljon ristiriitoja, ja ristiriitaisia ​​ääniä ympärillä.


Raamattu laittaa sen näin: "5 Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan, vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan." (Sananlaskut 3: 5, NKJV).

http://www.bibleinfo.com/en/questions/what-does-bible-say-about-absolutes

 

Tosi absoluuttinen käsitys totuudesta.

Kun Jeesus puhuu totuudesta, hän tarkoittaa sitä, siis totuutta.

Se tarkoittaa, että jos maapallo on vaikkapa miljoona vuotta vanha, jos se on niin vanha, niin se on sitten totuus maapallon iästä.

Se ei ole totuutta, että sanotaan että maapallo on 6000 vuotta vanha, kun todisteet Geologisesti näyttävät sen 6K iän virheelliseksi. On vain yksi totuus maanpallon iästä. Kukapa sen tietää?  Todisteet kyllä ohittaa pitkälle yli 6K vuotta.

Ihmisillä on vain yksi totuus heidän elämän isästä, jos totuus on, että henkilö on 99 vuotta vanha 6.12.2016, se tarkoittaa, että henkilö on syntynyt 6.12. vuonna 1917. Toisin sanoen se on fakta henkilön iästä.

Sinun sanasi on totuus. " (John 17:17).

Se on fakta, mutta monelta sanan tulkinta on virheellistä.

Oletus on se että sanan takana on iankaikkinen totuus. Mika tietää miten vanha maapallo on, eikä sitä tarvitse ihmisen vääristää. Voi sanoa, että olemme väärässä tai olemme oikeassa.  Virheet tulevat ihmiseltä. Totuus pysyy totuutena. Ihmiselle henkinen totuus on hyvä ohjaus keino.   

 

Mutta ihmisen luonne yleensä on niin alyttömän kiero.  Ihminen on syvällä oman sielun sokkelossa. Piileskelee siellä kuin hiiri kolossa. Ajattelee, haaveilee, miten saisi juustoa keittiostä.  

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

Toimituksen poiminnat

Tämän blogin suosituimmat kirjoitukset