Totuus Kauneus ja Hyvyys Arvollinen ihmisen elämä koostuu; totuudesta, kauneudesta ja hyvyydestä.

Arkeologiset löydöt todistavat Israelin 3K vuoden menneisyys

Vastustajia, epäuskoisia ja Israelin kansan ja Luojan tahdon vihaajia on ollut paljon kautta historiaa.

"Raamatun minimalismi, joka tunnetaan myös nimellä Kööpenhaminan koulu, koska kaksi Kööpenhaminan yliopistossa opettamista tärkeimmistä luvuista oli liike tai suuntaus raamatullisessa opinossa , joka alkoi 1990-luvulla kahdella tärkeimmällä väitteellä:

  • että Raamattua ei voida pitää luotettavana todistuksena siitä, mikä oli tapahtunut muinaisessa Israelissa;
  • ja  että "Israel" itsessään on historiallisen tutkimuksen ongelmallinen aihe.

 

"Minimalismi ei ollut yhtenäinen liike, vaan etiketti, jota sovellettiin useille eri korkeakoulujen tutkijoille, joilla oli samankaltaisia näkemyksiä, lähinnä Niels Peter Lemche ja Thomas L. Thompson Kööpenhaminan yliopistossa, Philip R. Davies ja Keith Whitelam".

"Minimalismi herätti voimakkaan keskustelun 1990-luvulla - termi "minimalistit" oli itse asiassa epäkohta, jonka sen vastustajat antoivat, ja niitä kutsuttiin siten "maksimismit", eikä kumpikaan puoli hyväksynyt itselle etikettiä"..........

https://en.wikipedia.org/wiki/Biblical_minimalism

 

Arkeologiset todisteet Israelin 3000 vuoden menneisyydestä.

Daavidista tuli Israelin ja Juudan kuningas

"Kaikki Israelin heimot saapuivat Hebroniin Daavidin luo ja sanoivat: "Sinä ja me olemme samaa lihaa ja verta".

"Jo aikaisemmin, silloin kun Saul vielä oli kuninkaamme, sinä johdit Israelia sen sotaretkillä. Herra on sanonut sinulle: 'Sinä olet kaitseva minun kansaani Israelia, ja sinusta tulee Israelin hallitsija.'"

"Myös kaikki Israelin vanhimmat tulivat kuninkaan luo Hebroniin. Kuningas Daavid solmi siellä heidän kanssaan liiton Herran edessä, ja he voitelivat Daavidin Israelin kuninkaaksi".

 "Kuninkaaksi tullessaan Daavid oli kolmikymmenvuotias, ja hän hallitsi neljäkymmentä vuotta: 5 seitsemän vuotta kuusi kuukautta Juudan kuninkaana Hebronissa ja kolmekymmentäkolme vuotta koko Israelin ja Juudan kuninkaana Jerusalemissa".

2 Samuelin Kirja 2:1-5.

https://

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

NäytäPiilota kommentit (35 kommenttia)

Käyttäjän ristojkoivula kuva
Risto Koivula

Tuohan ei ole paljon mitään: Suomella on 7000 vuoden SU-menneisyys!

https://www.tiede.fi/keskustelu/74540/revontulia-a...

Käyttäjän gustavadolphus kuva
Vesa Leinonen

The Watchman Episode 61:

"The City of David's Top 10 Finds Proving Israel's Claim to Jerusalem Pt 2".

https://www.youtube.com/watch?v=tG1LCJhGsJM

Käyttäjän gustavadolphus kuva
Vesa Leinonen

The Watchman Episode 60:

"The City of David's Top 10 Finds Proving Israel's Claim to Jerusalem Pt 1".

https://www.youtube.com/watch?v=IFPW8DUp3Oo

Käyttäjän RaimoTossavainen kuva
Raimo Tossavainen

Kommentoin tuota ensimmäistä riviä, Israelin vihaajat. Täällä on yksi sellainen. Terroristivaltio jos mikä.
Kuulin toissa päivänä radiosta, että Gazan saarretun alueen lapsista 95 % on mielenterveysongelmaisia. Elävät jatkuvan pelon vallassa.
Tämä samainen valtio tappoi 70-vuotis juhlapäivänään kymmeniä aseettomia ihmisiä.
Kuuntelen joskus autoillessani radio Patmosta. Voi sitä Israelin ylistystä siellä.

Käyttäjän ToniRintala kuva
Toni Rintala

"Kuulin toissa päivänä radiosta, että Gazan saarretun alueen lapsista 95 % on mielenterveysongelmaisia."

Eikös nuo ongelmat ole hyvin yleisiä tänne viime vuosina tulleilla pakolaislapsillakin.
Toisaalta ei suomalaislapset jää tuosta paljoa. Melkein puolella jotain, viidennes suorastaan kärsii. Aikuisistakin neljäsosa.

Käyttäjän emailjuuso kuva
Juha Hämäläinen

#6. Todellakin mielenterveyden häiriöt ovat järkyttävän yleisiä. Siksi en osaa ottaa vakavasti noita uutisia suomalaisten suuresta onnellisuudesta. Jokin mättää näiden asioiden loogisessa suhteessa pahasti.

Käyttäjän beige03 kuva
Risto Laine

Ei ihme että ovat mielenterveys ongelmaisia, kun joutuvat miettimään 5-7 vuotiaina itsenä surmaamista. Heille tätä opetetaan kouluissa.

Tossavainen on näemmä valmis pistämään uunit tulille, tuossa vihassaan.

Käyttäjän JuhaMakkonen1 kuva
Juha Makkonen

#13
Ei ihme että ovat mielenterveys ongelmaisia, kun joutuvat miettimään 5-7 vuotiaina itsenä surmaamista.
................

Korjataan sen verran, että palestiinalais lapsia tappaa ja alistaa juutalaiset. Sinun lasten "itsemurhajutut" ovat sitä taattua sionisti paskaa.

Käyttäjän AnttiMikkola1 kuva
Antti Mikkola

"Tämä samainen valtio tappoi 70-vuotis juhlapäivänään kymmeniä aseettomia ihmisiä"

Jopa mellakat organisoinut Hamas itse myönsi, että lähes kaikki olivat sen taistelijoita, joiden tavoitteena oli murtautua Israelin puolelle.

Käyttäjän JuhaMakkonen1 kuva
Juha Makkonen

Jopa mellakat organisoinut Hamas itse myönsi, että lähes kaikki olivat sen taistelijoita, joiden tavoitteena oli murtautua Israelin puolelle.
............

Miten ne sinne olisi päässeet?

Olisivat sitä paitsi menneet vain takaisin omaan kotimaahansa jos olisi muurin yli päässyt. Mitä väärää siinä olisi?

Käyttäjän MattiLehtinen kuva
Matti Lehtinen

Ei ne lapset elä jatkuvassa pelossa vaan siellä lapset otetetaan jo pienestä pitäen vihaamaan ja jopa tappamaan juutalaisia. Ei ihme että pienen ihmisen mieli järkkyy moisesta aivopesusta.

Käyttäjän emailjuuso kuva
Juha Hämäläinen

Nykyisen Israelin ja pakolaisten alueella on ihmisiä asunut aina siitä lähtien, kun ihmisiä vaeltanut Afrikasta pohjoiseen. On vaikea tuolla reitillä edes välttää tulemasta Välimeren rantaa alueelle. Vaeltelu alkoi kymmeniätuhansia vuosia sitten. Kukaan ei tiedä mitään tarkempaa aikaa edes vuosituhansien tarkkuudella.

Israelin kansaa ei ollut olemassakaan 3000 vuotta sitten. Oli heimoja. Alueella asui kaikenlaista väkeä ja niiden kansaksi kutsuminen oli ihan niistä itsestään kiinni. Nämä ihmiset myös kirjoittivat itse historiansa, joista tunnettu on vanha testamentti. Se on sekoitus historiankirjoitusta ja uskonnollisia todistuksia.

Uuden testamentin idea ja syntyperä on paremmin tunnettu kuin vanhan testamentin alkuperä. Onko vanha testamentti luotettava historian lähdeteos? No sitä emme tule koskaan tarkalleen tietämään.

Yhteistä tuon maailmanajan kirjoituksille on, että niissä aina itse valtuutetaan maiden omistus itselle. Miksi? Koska tuolloin piti pitää puolensa eikä pehmoilla. Juutalaisten luvattu maa käsitteenä periytyi siten tähän päivään asti myös kristittyjen kautta.

Onko Israel juutalaisille luvattu maa? No on. He ovat itse sen itselleen luvanneet ja vetoavat lupaukseensa tänäkin päivänä. Eipä tuossa olisi mitään sen kummempaa, jollei alueella olisi ollut muitakin sen itselleen omineita viimeiset 2000 vuotta.

Järkyttävää asiassa on ihmisen typeryys. Kukin voi nykyään asettua tällä pallolla asumaan hyviin moniin vaihtoehtoisiin paikkoihin ja luopua sotimisesta. Mutta älyn puutteesta johtuen tarraudutaan kiinni luvattuihin maihin ja ollaan valmiita tappamaan ja kuolemaan sen takia. Onhan se pateettista järjen köyhyyttä kaikkien osalta; juutalaisten, kristittyjen sekä muslimien.

Käyttäjän kainiemelainen kuva
Kai Niemeläinen

Hämäläinen.

Olen kokonaisuudessaan samaa mieltä tästä asiasta. Suosittelen kommenttiasi, ensimmäistä kertaa kaiketi ikinä.

Rasti seinään!

Käyttäjän emailjuuso kuva
Juha Hämäläinen

#9. Kiitos kiittämisestä. Voi sitä osua olemaan samaakin mieltä. Pääasia on luullakseni, että on rehellisesti sitä mieltä mitä sitten onkin.

Käyttäjän gustavadolphus kuva
Vesa Leinonen

Juha H.

Kirjoitti."Vaeltelu alkoi kymmeniätuhansia vuosia sitten.
Kukaan ei tiedä mitään tarkempaa aikaa edes vuosituhansien tarkkuudella.
Israelin kansaa ei ollut olemassakaan 3000 vuotta sitten”.

Jos ei usko, niin sitten epäuskoisella ei ole uskoa lukea mitä tutkijat historiasta ovat kirjoittaneet.

Helppoa löytää tietoja jos osaa lukea Englantia.

Hebrean kielen puhujat ilmestyvät

”Vanhan testamentin heprea perustuu noin vuosina 1200–200 eaa. puhuttuun eteläheprealaiseen puhekieleen”.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Heprea

Mooseksen Kijat.

”Egyptistä lähdön ajoituksesta kiistellään edelleen. Uskonnolliset oppineet suosivat varhaisempaa ajoitusta Amenhotep II:n aikana noin vuonna 1444 eaa.

Maallisemmat oppineet uskovat exoduksen tapahtuneen noin vuonna 1290 eaa.

Ramses II:n hallintokaudella.

On myös esitetty teorioita, joiden mukaan kertomus israelilaisten Egyptistä lähdöstä viittaisi jo 1500-luvulla Ahmosen hallituskauden alussa tapahtuneeseen hyksojen karkotukseen”.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Toinen_Mooseksen_kirja

Israelin kaksitoista heimoa

Israel Stele

1300 BC. (approx 3320 vuotta sitten).

Tarkka päivämäärä, jolloin Israelin kahdentoista heimot alkoivat tuntua "Israeliksi", ei ole yksimielisesti samaa mieltä tutkijoiden ja historioitsijoiden kanssa. On kuitenkin hyväksytty tosiasia, että muutos tapahtui jo ennen 1300 vuosiluvulla B.C. Tämä päivämäärä on todettu tosiasioista Israel Stelen vuoksi.

Israel Stele on aikaisempi kirjattu viittaus Israeliin kollektiivisena kansana.

Kirjoitti Egyptin farao Merneptah, joka hallitsi Egyptiä kaikkialla vuodesta 1224 B.C 1203 B.C., tarkat päivämäärät vaihtelevat. Hänen hallintansa aikana Mernephtah johti valloituksia Kanaanin maalle.

Useimmat tutkijat uskovat, että nämä kampanjat ovat todennäköisesti tapahtuneet vuosina 1206-1207 B.C.

Merenptah ylpeilee Stelessä suurista voitoistaan syntyperäisten ihmisten ja alueiden yli:

"Atseloni on valloittanut, Gezer on takavarikoitu, Yanoam on tehty sellaiseksi, jota ei ole, Israelin kansa on tuhottu, sen siemenet eivät enää ole, ja Syyria on tullut Egyptin leskeksi."

http://www.israel-a-history-of.com/twelve-tribes-o...

Selkeä Israelin Kuningas lista, perustuu Raamatun kirjoihin, se löytyy Wikipediasta.

Kings of Israel and Judah.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kings_of_Israel_and_...

Raamatullinen Israelin kuningas Daavid oli tunnettu erilaisista taidoistaan sekä sotilaana että psalmien kirjoittajana. Hänen 40 vuotta hallitsijana, noin 1010-970 BC.

Hän yhdisti Israelin kansan, johdatti heidät voittoon taistelussa, voitti maan ja avasi tietä pojalleen Salomolle rakentamaan Pyhää temppeliä.

Lähes kaikki hänen tuntemus on johdettu profeettojen ja kirjoitusten kirjoista: Samuel I ja II, Kings I ja Ensimmäinen Aikakirja I.

Suomin kirjoitus kieli kehittyi

Varhaissuomen kausi (–1540)

Mikael Agricola

"Ensimmäiset kokonaan suomenkieliset tekstit ilmestyivät 1540 vuotta Yeshua syntymisen jälkeen. Sitä edeltänyttä aikaa kutsutaan varhaissuomen kaudeksi".

"Etenkin kauden loppupuolelta tunnetaan jo tuhansia irrallisia suomenkielisiä nimiä ja sanoja, jotka on mainittu latinan- ja ruotsinkielisissä asiakirjoissa, kuten oikeuden pöytäkirjoissa".

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_kielen_historia

Mitä yhtenäistä on 1500 eaa. Kun Mooses saa Luojalta kymmenen käskyä ihmisille elää moraalista elämää.

Ja Suomen kirjoitus kielen kehitys luvulla 1540?

Siinä on 3000 vuoden aika ero.

Mooseksella on korkea äly, ja moraalinen tajunta ihmisen merkityksestä maan päällä.

Käyttäjän emailjuuso kuva
Juha Hämäläinen

#15. Niin emme voi tosissaan luottaa vanhan testamentin kertomuksiin historiallisena faktana. Niihin voi uskoa, jos haluaa, muttei se ole todiste mistään.

Oma uskoni on, että vanhassa testamentissa on yhdistyneenä totta ja tarua. Se oli tyypillistä tuon ajan kirjoituksille ja pätee myös nykyajan mediaan.

Onko juutalaisten esi-isiä ollut Egyptissä orjina ja töissä, se on uskottavaa. Vuosisatoja alueen heimot liikkuivat laajalti. Juutalaisten esi-isät olivat myös nykyisen Irakin alueella pitkiä ajanjaksoja.

Kyse on nyt juttusi osalta siitä, onko Palestiinan alueen valtaanotto ollut oikeutettua Israelin valtion perustamiseksi siksi, että he ovat tuon alueen itse itselleen luvanneet omissa kirjoituksissaan ja oltuaan poissa alueelta 2000 vuotta diasporansa aikana.

Vastaus on selkeä. Oikeutusta tuohon ei ole tuolla perusteella. Haave onkin toteutettu uskonnon varjolla, väkivalloin, kieroudella, USAn ja Englannin avulla sekä vetoamalla väärin perustein Holocaustiin.

Kaiken tämän jälkeen totean, että minä suon juutalaisen uskonnon harjoittajille oman maan, mutta Israelin osalta toteutus oli väärä ja rikollinen.

Pragmaatikkona totean myös, että vahinko on tapahtunut ja asiaa on vaikeaa muuttaa ilman äärimmäistä väkivaltaa. Israelin siionistit voittivat pelin jo viimeistään 1967. Olen Israelin ja sen miehitetyt alueet nähnyt. Juutalaiset ovat rakentaneet hienon maan kivi- ja hiekkakasasta.

Käyttäjän ristojkoivula kuva
Risto Koivula

Israelilaiset heimot, jotka tulivat Jemenistä Irakin kautta Palestiinaan olivat mustaihoisia, europideja kylläkin. Samoin Kreetan minolaiset olivat mustaihoisia. Antiikin kreikkalaiset väärensivät "minolaisia mosaiikkeja", joissa esiintyy valkoihoisia. Filistealaiset, jotka tulivat sinne samaan aikaan israelilaisten kanssa, olivat indoeurooppalaisia. Nykyiset juutalaiset ja palestiinalaiset ovat n. 3/4 seemiläisten kanaanilaisten jälkeläisiä, joita vallan nappasivat maassa.

Käyttäjän emailjuuso kuva
Juha Hämäläinen

#8. Kreetan minolaiset olivat kyllä Lähi-idän ja Välimeren altaan väkeä taustaltaan eivätkä syvempää Afrikasta. Heistä on riittävästi jäljellä kuvia, joista on helppo nähdä, ettei heillä ollut negroidipiirteitä paria poikkeusta lukuunottamatta, joissa henkilöillä turpeat huulet, muutoin seleästi ei negroideja piirteitä vaan juuri päinvastoin.

Olet kenties käynyt Kreetan Knossoksessa ja nähnyt seinämaalaukset. Niissä naiset ovat vaaleita sekä tummia ja miehet ruskettuneita. Tummaihoisuus ei kuitenkaan rodusta kerro mitään.

Kun nuorena olin Välimeren maissa viikkotolkulla joka kesä, olin tumma kuin neekeri. Samoin isäni oltuaan ulkotöissä kesän. Eli kehon piirteet kertovat enemmän rodusta, jos vain kuvia käytettävissä.

Käyttäjän ristojkoivula kuva
Risto Koivula

Niiden taulujen, joissa on valkoisia "minolaisia" väitetään nyt olevan tuhansia vuosia nuorempia kuin ne, joissa on mustia. Edelliset on kuitenkin tehty jälkimmäisiä kopioiden.

https://hameemmias.vuodatus.net/lue/2017/12/the-no...

Käyttäjän emailjuuso kuva
Juha Hämäläinen

Mitä tulee blogistin videoon niin se on uskonnollisten piirien video, joka tekee juuri tuon perusvirheen eli etsii Raamatun arkeologiasta todisteita nykyisen Israelin olemassaololle myös muiden kuin juutalaisten mailla. Vääryys on vääryys eikä sitä uskonnolla kuitata pois.

Käyttäjän MattiLehtinen kuva
Matti Lehtinen

"Nykyisen Israelin ja pakolaisten alueella on ihmisiä asunut aina siitä lähtien, kun ihmisiä vaeltanut Afrikasta pohjoiseen. "

Toi on nykyään melko kiistanalainen asia ja uusiempien löytöjen perusteella euroopasta on levitty myös afrikan suuntaan.

Käyttäjän AbdullahNassir kuva
Abdullah Nassir

Nykyjuutalaiset eivät edes ole Abrahamin perillisiä. Kaikki heidän vaatimuksensa Palestiinan alueen osalta ovat kukkua. Juutalaiset ovat askenazeja ja sefardeja eikä kumpikaan ryhmä polveudu Abrahamista.

Askenazit ovat alkujaan skyyttiläisiä.

Sefardit ovat madaiittejä eivätkä semiittejä.

Perustelut englanniksi:

Pitkä versio:

https://biblicisminstitute.wordpress.com/2014/07/1...

lyhyt versio:

https://biblicisminstitute.wordpress.com/2014/07/2...

Wikin kansojen taulu:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansojen_taulu

Käyttäjän gustavadolphus kuva
Vesa Leinonen

Abdullah Nassir

"Nykyjuutalaiset eivät edes ole Abrahamin perillisiä".

Allah on kuu jumala.

Pyhässä Raamatussa Jerusalem on mainittu 806 kertaa.

Mitä se todistaa Pyhästä kansan Jerusalemista?

Pyhä Raamattu 806
Islam Koraani 0

660 kertaa Vanhassa testamentissa.
146 Uudessa Testamentissa.

Jerusalemia ei ole mainittu yhtäkään kertaa Islamin pyhässä kirjassa Koraani.

Miksi sitten ne intoilevat Luojan kansan Juutalaisten omaisuudesta?

Niinkuin Venäjä tai Neuvostoliitto olisi rakentanut Viipurin?

Saatanan henki voimat aaltoilevat vasten totuutta.

Yeshua Hamashiach sanoi.

"Totisesti, totisesti: minä olen lampaiden portti.

8 Ne, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat kaikki olleet varkaita ja rosvoja, eivätkä lampaat ole kuunnelleet heitä.

9 Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.

10 Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän".

Johannes 10:10.

Arabilainen löysi totuuden, ja kertoo siitä videolla.
sanoo että Allah on pakanoitten kuu jumala.

Samankaltainen taistelu, valheitten edustajat ryöstävät totuutta, niin kuin Viipurin omistus kirjat. Karjalan kannas, Vanha Sallan kunta, ja Petsamon kunta.

Kerro totuus, kuka sen Viipuri kaupungin on rakentanut?

Karl Marx? Lenin? Stalin? Allah? vai Putin?

Ei yksikään noista.

Siitä riippumatta, Saatana valehtelee ja ryöstää rehellisiltä ihmisiltä totuuden pois.

Enjoy truth video.

https://www.youtube.com/watch?v=2hFJBXsMcgQ

Käyttäjän gustavadolphus kuva
Vesa Leinonen

"Allah is not synonymous with God.
In Arabic, Allah is the name of god, not the title.
Allah is a false god". Islam a false religion.
and Muhammed a false prophet".

Eikä ole mikään uusi uutinen Pyhän Raamatun lukijoille.

https://youtu.be/2hFJBXsMcgQ?t=4m8s

Käyttäjän gustavadolphus kuva
Vesa Leinonen

Herran nimi.

"Herran siunaus

22 Herra sanoi Moosekselle:

23 "Sano Aaronille ja hänen pojilleen: Kun siunaatte Israelin, lausukaa sille näin:

24 -- Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua,
25 Herra kirkastakoon sinulle kasvonsa
ja olkoon sinulle armollinen.
26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.

27 "Kun he näin siunaavat Israelin minun nimeeni, minä annan sille siunaukseni."

"Kun he näin siunaavat Israelin minun nimeeni, minä annan sille siunaukseni."

4 Mooseksen kirja 6:22-27.

Herran nimeen Israelin kansa siunattu.

Herran nimi on Israelin kansassa.

Käyttäjän AbdullahNassir kuva
Abdullah Nassir

En kirjoittanut mitään Allahista mistä tähän repäisit?
Kirjoitin Raamatusta ja sen kansojen perimästä.
Sinä sekoilet asian vierestä.

Käyttäjän gustavadolphus kuva
Vesa Leinonen

Herra on valinnut Jerusalemin, ja laittanut Hänen nimensä sille.

6 "Nyt olen valinnut nimeni asuinsijaksi Jerusalemin ja kansani Israelin ruhtinaaksi Daavidin".

Toinen Aikakirja 6.6

"13 Kuningas Rehabeamin valta Jerusalemissa vahvistui, ja hän hallitsi siellä edelleen. Kuninkaaksi tullessaan hän oli neljänkymmenenyhden vuoden ikäinen. Hän hallitsi seitsemäntoista vuotta Jerusalemissa, kaupungissa, jonka Herra oli kaikkien Israelin heimojen keskeltä valinnut nimensä asuinsijaksi".

"Jerusalemissa, kaupungissa, jonka Herra oli kaikkien Israelin heimojen keskeltä valinnut nimensä asuinsijaksi"

2 Aikakirja 12:13.

Käyttäjän AbdullahNassir kuva
Abdullah Nassir

Oli niin tai näin juutalaisiksi itseään kutsuvat eivät periydy Aabrahamista eivätkä he silloin voi olla Israelin kansa.

Käyttäjän JuhaMakkonen1 kuva
Juha Makkonen

#25
Herra on valinnut Jerusalemin, ja laittanut Hänen nimensä sille.
.............

Sinun "Herrasi" on rasisti joka tappaa ja alistaa viattomia ihmisiä. Väkivalta on "Herrasi" ainoa tapa hoitaa asiansa.

Vain rasisti palvelee tuollaista epäoikeudenmukaista kusipäätä.

Käyttäjän gustavadolphus kuva
Vesa Leinonen

Jerusalem.

"josta Jumala oli sanonut Daavidille ja hänen pojalleen Salomolle: "Tästä temppelistä ja Jerusalemista, jonka olen Israelin heimojen kaikista kaupungeista valinnut, minä teen nimeni ikuisen asuinsijan".

2 Aikakirja 33:7

"vaikka Herra oli sanonut: "Jerusalemista minä teen nimeni asuinsijan." 5 Herran temppelin molempiin esipihoihinkin hän rakensi alttareita taivaan tähdille".

2 kuninkaiden kirja 21:4.

Jerusalem mainittu Pyhässä Raamatussa 806 kertaa.

Islami uskonnon kirjassa Jerusalem on mainittu 0 kertaa.

Mitä se kertoo henki maailman taustasta?

Saatanalla on oma armeija.

Käyttäjän AbdullahNassir kuva
Abdullah Nassir

Miksi puolustat kansaa joka ei ole Raamatun israelin kansa eikä Aabrahamin jälkeläisiä? Osaatko vastata? Ja Koraani ei kyllä liity tähän mitenkään!

Käyttäjän gustavadolphus kuva
Vesa Leinonen

Mikä on Luojan (Elohim) nimi?

Mikä on Luojan luonne?

https://youtu.be/2hFJBXsMcgQ?t=7m7s

Käyttäjän JuhaMakkonen1 kuva
Juha Makkonen

Mikä on Luojan luonne?
...........

Rasisti, homovihaaja, lasten tappaja, naisten alistaja, väkivaltainen sadisti.

Toimituksen poiminnat

Tämän blogin suosituimmat kirjoitukset